Kreatyna w kulturystyce

Kulturystyka jest relatywnie młodą dyscypliną sportu. Indywidualne korzenie Kulturystyka ma w Niemczech, aczkolwiek na na serio tą dyscypliną sportową zaczęto interesować się za oceanem a konkretnie w Stany Zjednoczone, tam zaczęły być prowadzone pierwsze zawody kulturystyczne. Do najważniejszych imprez dla kulturystów zalicza się głównie Mr. Olimpia , Mister Universe, Mister International. Dyscyplina ta tak się rozpowszechniła, że w tym momencie jest popularna prawie globalnie.

Kreatyna jest suplementem, który na dobre zadomowił się w tym sporcie. Współcześni kulturyści są niczym starożytni gladiatorzy, którzy poprzez swój dobry wygląda, przykuwają uwagę zarówno kobiet jak również facetów. Widok dobrze wyrzeźbionego kulturysty jest bowiem bardzo dobrą motywacją dla reszty osób, które z ćwiczeniami nie mają zbyt kilka wspólnego. Morderczy ciężki trening jest bardzo niełatwy do przetrwania. Aby trochę sobie w tym pomóc kulturyści stosują różnorakie suplementy diety, tj. np kreatyna. Kreatyna swoją popularności przyćmiewa bardzo kilka innych, też o wiele nowszych suplementów. Dzieje się tak, ponieważ kreatyna w środowisku kulturystów, uznawana jest za jeden z najlepszych, jeżeli nie najlepszy suplement diety. Kreatyna dodaje nam energii psychicznej, a również, co jest głównie ważne fizycznej. Kreatyna działa bardzo prędko po zażyciu. Jest to bardzo ważne, ponieważ kulturystom bardzo zależy na szybkim działaniu tego rodzaju suplementów. Ten suplement potrafi przez bardzo długi okres czasu zatrzymać wodę w organizmie, dzięki czemu przez bardzo długi okres czasu możemy cieszyć się bardzo dobrą sylwetką. Najważniejsze jest działanie kreatyny, które mimo tego, że jest bajecznie szybkie, jest także w 100% bezpieczne. Przez popularność kreatyny, została ona ze starannosią przebadana. Kreatyna jest bardzo łagodnym suplementem diety. O ile w naszym organizmie jest jej za dużo, zostaje ona wydalona wraz z moczem.

Kreatynę trzeba stosować w cyklach treningowych. Jeden cykl treningowy powinien nie być krótszy niż 4 tygodnie i nie dłuższy niż 8 tygodni. Po takim cyklu trzeba zrobić przerwę od 4 do 8 tygodni żeby oczyścić organizm. Jeżeli już chodzi o dawkowanie kreatyny, należy przestrzegać tego, co pisze producent, ponieważ nie mas sensu stosować większych ilości na własną rękę, ponieważ zupełnie nic nam to nie da.

Kategorie: Kulturystyka

0 Komentarzy

Dodaj komentarz